T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
KAYSERİ / ÖZVATAN - Özvatan Halk Eğitimi Merkezi

2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Usta Öğretici Başvuru Duyurusu

Halk Eğitim Merkezi Ücretli Usta Öğretici Başvurusu


Ücretli Usta Öğretici 2024-2025 Dönemi Başvuru Takvimi

1 Ağustos 2024 – 31 Ağustos 2024: Usta Öğretici Başvurularının E-Yaygın Sistemi Üzerinden Alınması

1 Eylül 2024 – 8 Eylül 2024: Başvuruların Komisyon Tarafından Değerlendirilmesi

11 Eylül 2024: Taslak Listenin Yayınlanması

12 Eylül 2024 – 13 Eylül 2024: İtirazların Kabul Edilmesi (Kuruma Şahsen Dilekçe İle)

14 Eylül 2024 – 15 Eylül 2024: İtirazların Sonuçlandırılması

20 Eylül 2024 – 22 Eylül: Kesin Listenin Yayınlanması

25 Eylül 2024 – 29 Eylül 2024: Kursların Planlanması Ve Açılması


Başvuru İçin Gerekli Belgeler

1-      SGK Hizmet Dökümü (Yalnızca eğitim kurumlarında çalışılan süre puanlamaya tabidir.)

2-      Erkekler için Askerlik Durum Belgesi

3-      Adli Sicil Kaydı

4-      İkametgâh Belgesi

5-      Formasyon veya Oryantasyon Belgesi

6-      Başvurulan kurslar için yeterliliği kanıtlayan belgeler (diploma vb.)

Dönem dışı yapılan başvurular Ağustos ayı içinde başvuru yapanların başvuruları değerlendirildikten sonra değerlendirilmeye alınır. Başvuru yapacağınız kursun eğitici koşullarını inceleyiniz. Başvuru şartlarını taşımadığınız bir kurs için başvuruda bulunmanız durumunda başvurunuz kabul edilmeyecektir. Kursların eğitici koşullarını E-yaygın sistemindeki modüllerden görebilirsiniz.


Başvuru değerlendirilmesi nasıl yapılır
Başvuran adayların belgeleri kurum tarafından incelenerek elektronik ortamda onaylanmaktadır. Geçerli olmayan ya da branşına uygun olmayan kurslar için yapılan başvurular reddedilir. Başvuranların başvuru durumlarını e-yaygın sistemi üzerinden kontrol etmesi gereklidir. Görev verilen usta öğreticilerden halk eğitimi merkezleri başvuru belgelerini isteyecektir.


Başvuru sıralaması nasıl yapılır
Ücretli usta öğretici için başvuru yapan adayların sıralaması sisteme yükledikleri belgeler ve açmak için tercih ettikleri kursların incelenmesi sonucunda ek-2 usta öğretici değerlendirme formundaki puanlamaya göre sıralanacaktır. Değerlendirmeler İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından oluşturulan komisyon tarafından yapılır. Onaylanan sıralı listeler halk eğitim merkezlerinin resmi web sitelerinden ilan edilir.

 

Başvuru Nasıl Yapılır?

1-) Ücretli Usta Öğretici Başvuruları 01 Ağustos 2024 –  31 Ağustos 2025 tarihleri arasında "E-Yaygın sisteminde -Başvurular / Usta Öğretici Başvurusu" ekranı üzerinden yapılacaktır.

2-) Kurumumuz kadrolu öğretmenleri hariç, Milli Eğitim Bakanlığı'nda görev yapan kadrolu öğretmenler ve diğer resmi kurumlardaki kamu görevlileri ve emekli olanların başvurularının  e-yaygin.meb.gov.tr  sistemi üzerinden E-devlet şifresi ile yapılması gerekmektedir. Evrak teslimi başvuru esnasında yapılmayacak olup görevlendirme yapıldığında belgeler istenecektir.

3-) Ek-2 Usta Öğretici Başvuru Değerlendirme Formu’na esas belgeler ve diğer belgelerin E-yaygın sisteminde bulunan ilgili yerlere yüklenmesi gerekmektedir. Aksi takdirde uygun yerlere yüklenilmeyen belgeler değerlendirmeye alınmayacaktır.

4-) Usta öğreticiler / Eğitmenler görev almak istedikleri kurslara ayrı ayrı başvuruda bulunması gerekmektedir. Başvuruda bulunmayan kurslara görevlendirme yapılmayacaktır.

5-) E-Yaygın sistemi üzerinde başvuru evrakları arasında bulunan SGK döküm belgesinin barkodlu ve PDF formatında olması gerekmektedir. Sisteme yüklenilen barkodsuz ve PDF formatında olmayan SGK belgeler değerlendirmeye alınmayacaktır.

6-) Kurslara başvuru yapılırken Milli Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğünün yayınlamış olduğu FOED kurs modüllerinde belirtilen eğitmen niteliği doğrultusunda ilgili kursa başvuru yapılması gerekmektedir.

7-) Herhangi bir mağduriyetin yaşanmaması için başvurularınızın onay durumunu günlük olarak takip ediniz. Başvurunuzun reddedilmesi durumunda açıklamalar kısmında reddedilme nedeninde yazan talimatlar doğrultusunda gerekli düzetmeleri yaparak tekrardan başvuruda bulunulması gerekmektedir. Başvuru süresi geçtikten sonra başvurular kabul edilmeyecektir.

8-) Puanlama yapılırken öncelik olarak alanındaki Eğitim Seviyesi ve Hizmet Puanına göre belirlenecektir. Puan eşitliği durumunda komisyon tarafından kura çekilerek sıralama yapılacaktır.

9-) Başvurulara itirazlar aşağıdaki çalışma takviminde belirtilmiştir. Çalışma takviminde belirtilen tarihler arasında itirazlar yapılacaktır. Çalışma takvimindeki itiraz süreci geçtikten sonra yapılacak olan itirazlar kabul edilmeyecektir. Çalışma takviminde değişiklik olması halinde web sayfasında ayrıca yayınlanacaktır.

10-) İtirazlar değerlendirdikten sonra Nihai puanlama ve sıralamalar  Müdürlüğümüz Web sitesinde yayınlanacaktır.

11-) Görevlendirme yapılırken yapılacak inceleme sonucunda eksik belge ,  eğitmen niteliği taşımaması veya puanlamasının yanlış olması halinde  başvurusu onaylanmış olsa dahi görevlendirme yapılmayacaktır.

 

GÖREVLENDİRME YAPILIRKEN İSTENİLECEK BELGELER

1-      Kurs Başvuru Dilekçesi

2-      Ek-2 Usta Öğretici Başvuru Değerlendirme Formuna esas belgeler kurs açma esnasında belgelerin asılları ile fotokopilerinin onaylatılmak üzere Müdürlüğümüze teslim edilmesi gerekmektedir.

3-      Nüfus cüzdan fotokopisi

4-      Sağlık Raporu ( Son 6 Ay içerisinde alınmış olunması )

Askerlik ile ilişiğinin olmadığına dair belge

5-      Sabıka kaydı belgesi ( son 6 ay içerisinde e-devletten almış olunması 

 

BAŞVURUNUN NASIL YAPILACAĞINA DAİR VİDEOYU İZLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ

 

Ek-2 Usta Öğretici Başvuru Değerlendirme Formu İçin Aşağıdaki Linki Tıklayınız.

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 01.08.2024 - Güncelleme: 01.08.2024 16:20 - Görüntülenme: 106
  Beğen | 0  kişi beğendi